Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia kasutajatoetusteenuse pakkujad

Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia kasutajatoetusteenuse tehnikud pakuvad kas otse või telefoni, e-posti või teiste elektrooniliste kanalite kaudu kasutajatele tehnilist tuge, sealhulgas tarkvara, riistvara, arvuti lisavarustuse, võrkude, andmebaaside ja internetiga seotud küsimuste ning probleemide diagnoosimine ja lahendamine ning süsteemide kasutamise, paigaldamise ja hoolduse juhendamine ja tugi.

Haridustase: Oskuslik

Uuri oma palga kohta

  • Palgavahemik enamike töötajate jaoks valitud elukutsel - Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia kasutajatoetusteenuse pakkujad - pärit 941 € et 1 511 € kuus - 2024.
  • Alustava Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia kasutajatoetusteenuse pakkujad tüüpiline brutopalk on vahemikus 941 € kuni 1 447 € kuus.
  • Viieaastase tööstaažiga töötajal on see 40-tunnise töönädala puhul vahemikus 1 048 € kuni 1 650 € kuus.

Ülesanded

  • Tarkvara või riistvara talitlust puudutavatele kasutajate päringutele vastamine probleemide lahendamiseks
  • Käskude sisestamine ja süsteemi töö jälgimine, et kontrollida töö korrektsust ja tuvastada tõrkeid
  • Riistvara, tarkvara või välisseadmete installimine või neil pisiremondi teostamine vastavalt projekti või paigaldise spetsifikatsioonidele
  • Järelevalve teostamine side- ja arvutisüsteemide igapäevase töö üle
  • Töötajatele kasutamiseks mõeldud seadmete seadistamine, kaablite, operatsioonisüsteemide või vajaliku tarkvara nõuetekohane paigaldamine ja installimine või selle tagamine
  • Igapäevaste andmesidetoimingute, probleemide ja teostatud parandustööde või installitoimingute dokumenteerimine
  • Kasutajatel esinenud tehniliste probleemide emuleerimine või jäljendamine
  • Kasutusjuhendite, tehniliste juhendite ja muude dokumentide lugemine lahenduste otsimiseks ja elluviimiseks
  • Rakenduste programmeerijate, süsteemiarendajate ning teiste IKT tippspetsialistide abistamine IKT toodete ja teenuste arendamisel ning testimisel

Täida küsimustik

Loading...