Sotsiaaltöötajad ja nõustajad

Sotsiaaltöötajad ja nõustajad annavad nõu ning juhatust üksikisikutele, perekondadele, gruppidele, kogukondadele ja organisatsioonidele sotsiaalsete ja isiklike raskustega toime tulemiseks. Nad aitavad klientidel arendada oskusi ning pääseda ligi ressurssidele ja vajalikele toetusteenustele töötuse, vaesuse, puude, sõltuvuse, kriminaalse või kuritegeliku käitumise, abielu või muuga seotud probleemide lahendamiseks.

Haridustase: Kõrgelt kvalifitseeritud

Uuri oma palga kohta

  • Palgavahemik enamike töötajate jaoks valitud elukutsel - Sotsiaaltöötajad ja nõustajad - pärit 816 € et 1 686 € kuus - 2024.
  • Alustava Sotsiaaltöötajad ja nõustajad tüüpiline brutopalk on vahemikus 816 € kuni 1 522 € kuus.
  • Viieaastase tööstaažiga töötajal on see 40-tunnise töönädala puhul vahemikus 882 € kuni 1 648 € kuus.

Ülesanded

  • Isikute, perekondade või rühmade küsitlemine nende olukorra ja probleemide hindamiseks ja vajalike teenuste liikide määramiseks
  • Kliendi olukorra analüüs ja alternatiivsete võimaluste pakkumine probleemide lahendamiseks
  • Juhtumikirjelduste ja aruannete koostamine esitamiseks kohtus või muudeks õiguslikeks toiminguteks
  • Nõustamis-, teraapia- ja vahendusteenuse osutamine, rühmatöö hõlbustamine aitamaks arendada klientidel sotsiaalsete ja isiklike probleemidega tegelemiseks ja nende lahendamiseks vajalikke oskusi ja teadmisi
  • Klientidele abiprogrammide kavandamine ja elluviimine, sh kriisisekkumine ja pöördumine rahalist abi osutavate ametite poole, õigusabi, eluasemeteenus, arstiabi ja muud teenused
  • Väärkohtlemise või hooletussejätmise juhtumite uurimine ning laste ja teiste ohustatud isikute kaitsmine
  • Töötamine õigusrikkujatega karistuse kandmise ajal ja pärast seda, et abistada neid integreeruda kogukonda ning muuta vaateid ja käitumist, et vähendada edasisi õigusrikkumisi
  • Nõu andmine vanglaülematele ning kriminaalhooldus- ja järelevalveametnikele, kes aitavad määratleda õigusrikkuja karistuse ja selle tingimused, vangistuse, vanglast vabastamise või alternatiivsete karistusmeetmete rakendamise kohta
  • Esinemine kogukonna kliendirühmade nimel ja lobitöö tegemine neid mõjutavate probleemide lahendamiseks
  • Kogukonna vajadustele vastavate ennetus- ja sekkumisprogrammide väljatöötamine
  • Ühenduse hoidmine klientidega seotud teiste sotsiaalteenuseagentuuride, koolide ja tervishoiuteenuste osutajatega, et anda teavet ja saada tagasisidet klientide üldise olukorra ja arengu kohta
Loading...